O som da casa
Een jonge Braziliaanse studente bereidt zich voor op haar vertrek naar Europa, intussen stilletjes gadegeslagen door haar moeder. Een gezin op een keerpunt - aandachtig geobserveerd op enkele spontane en tedere vluchtige momenten. Een prachtig geschoten film van de Zwitser Maxime Kathari.