Nuestro mar
Emilio is een dromer. Hij heeft een zwak voor zijn buurvrouw, een prima ballerina, maar hij is te verlegen om het met haar aan te leggen. In plaats daarvan zorgt hij voor zijn moeder en brengt hij tijd door met een oude zangeres en danseres. Ze delen een verlangen naar het onbereikbare. En naar de zee, die steeds ruwer wordt als een storm Havana nadert.