New Eyes
Voor een Afrikaanse film is deze zorgvuldig gemaakte korte film opmerkelijk open over de seksuele gevoelens van een jong meisje. Een sensuele wereld opent zich, gezien door de ogen van het meisje. Wat zelden openlijk besproken wordt, is hier in heldere en kleurige beelden te zien. Een moedige film, moet je dan concluderen.