Mosaic
Een renovatiepand brengt drie bevolkingsgroepen samen: Een veeleisend echtpaar heeft vakkundige tegellegger Farid en twee Malinese werkers ingehuurd. Over en weer is er maar weinig respect. In de haast om het werk op tijd af te krijgen, verwondt Farid zichzelf. Het ongeval maakt ruimte voor een hernieuwde blik.