Metropolitan Triangle Garden
Metropolitan Triangle Garden is een 3D-animatie waarin enkele klassieke sculpturen in een bekende expositieruimte deelnemen aan een destructieve performance vol verstoringen en glitches. Het digitale museum kan statische objecten van een zekere schoonheid bevatten, maar blijkt veel meer een plek van beweging, transformatie en verval.