Melon Rainbow
Een roze neonlamp en een laptopscherm verlichten een halfnaakt blond meisje op een bed. Haar naam is Melon Rainbow en ze is aan het werk. Overdag houdt ze er een andere baan op na, ze maakt schoon bij mensen met wie ze nauwelijks contact heeft. Een blinde jongen brengt daar verandering in. Melon Rainbow probeert hem maar ook zichzelf te helpen.