Mammal
Rebecca Daly geeft in het zowel krachtige als ingetogen relatiedrama Mammal - haar tweede speelfilm na het in Cannes vertoonde The Other Side of Sleep - alle ruimte aan haar uitmuntende acteurs, die zonder veel gesproken tekst een wereld aan rauwe emoties weten op te roepen.