Een Chileense actrice bezoekt een filmfestival in Lissabon. Na afloop van de film waarin ze speelt, wordt ze in de zaal geïnterviewd. Het verloopt moeizaam. De dag na de vertoning neemt de actrice de boot naar een desolaat stuk van de stad, weg van alles. Aan de overkant wacht een vreemdeling. Het klikt. Gemaakt in opdracht van filmfestival IndieLisboa.