Een reeks mooie zwart-witfoto’s wordt ontsierd door gele Post-its, waarvan ook de notities zijn weggegomd. Een ingetogen vertelstem maakt de foto’s nog mysterieuzer. Wat deze stem beschrijft wijkt af van wat je ziet - deze constante spanning maakt elke interpretatie van de foto's ambivalent. Met een knipoog naar dichter Baudelaire.