Lightkeeping
Citaten uit brieven van fotopionier William Fox Talbot vergezellen ondefinieerbare, digitale zwart-witbeelden die een tijdloze rust uitstralen. Heuninck ontwierp een camera die pixel per pixel registreert en een beeld opbouwt. Zijn belichtingstijden duren geen fracties van seconden, maar vier dagen tot vier weken.