Letters from Ethiopia
Hiwot Amasu, ongekozen woordvoerster van de Ethiopische onafhankelijke filmbeweging, droomt van een toekomst voor de Ethiopische film. Een filmcultuur in wording. Ze bezoekt plaatsen die voor de filmmakers belangrijk zijn, zoals de African Jazz Village van de legendarische Mullatu Astateke, en praat met hen over de toekomst. Gemaakt in opdracht van IFFR.