Kwassa Kwassa
Het eiland Mayotte, ver weg in de Indische Oceaan, werd in 2014 de nieuwe buitengrens van de Europese Unie. Slechts 70 km verderop, op het arme naburige eiland Anjouan, bouwen vaklieden een kwassa kwassa, een gammele boot. Dit verbijsterende werk van SUPERFLEX is even politiek als filmisch en biedt een nieuw perspectief op het vluchtelingen- en migratievraagstuk.