Illusion City
Met Illusion City probeert de Japanse animator Shimamura Tatsuo de hartslag van de stad te polsen terwijl die continu verandert. Met gebruikmaking van een heel spectrum aan grafische stijlen vangt hij met zijn stijlvolle maar onvolledige beschouwing de dynamiek van het stadsleven in deze experimentele animatieklassieker van de jaren 60.