Hello
Een Mexicaanse vrouw vertelt over haar jeugd op de vuilnisbelt. Een Duitse man met zware handicap aan beide handen vertelt over zijn baan als computeranimator. Enig verband? De digitale animatie van een afgehakte hand klikt hen afwisselend aan op een onwerkelijk, wit scherm. Een macabere metafoor voor de willekeur inherent aan grenzeloos communiceren.