Harbour City
Harbour City verbeeldt de hyperactiviteit van de moderne metropool Hongkong. De opnamen, voornamelijk geschoten op en rond een vismarkt, worden door de filmmaker meerdere malen verdubbeld totdat een verdichte ervaring ontstaat die uitmondt in een abstract beeld vol overweldigende kleuren. Elke vertoning is uniek door projectie met twee 16mm-projectoren.