Great Society
In opdracht van het Amerikaanse tv-netwerk CBS maakten Oe Masanori en Marvin Fishman de dollemansrit Great Society in New York, in dienst van Newsreel Collective en Third World Studios en in samenwerking met E.A.T. en USCO. Amerikaanse journaalbeelden zijn verzameld in zes collages die de kijker verblinden en ontredderen.