Flots gris
Na een ingewikkelde break-up belandt Livia letterlijk in de goot. De gastvrijheid van haar vrienden blijkt grenzen te kennen, dus moet ze op zoek naar een nieuwe slaapplek. Ze dwaalt door het industriële oosten van Montreal en wordt achtervolgd door een prachtige pauw. Tamelijk irritant, als dat beest je aan je ex doet denken.