Fat Boy Never Slim
Twee dikke Thaise scholieren willen niet in het leger als ze 21 worden. Dan volgen ze nog liever de opleiding voor territoriale verdediging. Maar daarvoor moeten ze een lichamelijke test doorstaan. Die blijkt erg zwaar te zijn, dus onder het eten bespreken de gezette jongens enkele alternatieven.