Escape Scenes
De breekbare sculpturen van Julia Feyrer rijden met haar mee op de achterbank terwijl ze de stad doorkruist in deze poëtische, geluidloze 16mm-film. Als de wind de stukken geleidelijk omver blaast, beseffen we dat hun fysieke teloorgang onderdeel uitmaakt van het beeldhouwproces van Feyrer.