Electrical Gaza
Filmmaker Nashashibi presenteert Gaza als een mythologische plek: geïsoleerd, tijdloos, moeilijk toegankelijk en onder hoogspanning. De toegevoegde animatie en een uitgesproken soundtrack brengen een fictieve laag aan, die de hardheid van alledag weerspiegelt. Toch blijven wij buitenstaanders die zich bewust worden van onze exotische blik.