Double-Take: Leader of the Syrian Revolution Commanding a Charge
Twee gelijke schilderijen in detail gefilmd. Het origineel toont de Franse koloniale overheerser, de kopie de Syrische verzetsleider die tegen die Fransen vocht. In een fascinerend verhaal komt de discrepantie rond specifieke keuzes naar boven waarbij vragen over het koloniaal verleden en het omgaan op scherp worden gezet.