Kenneth zit een jarenlange straf uit voor een gewelddadige overval die hij met zijn broertje Dave en zijn toenmalige geliefde Sylvie pleegde. Wanneer hij op vrije voeten komt, beseft Kenneth niet hoezeer het leven buiten de gevangenis veranderd is. Dave en Sylvie proberen samen hun leven op de rails te krijgen, met een eerlijke baan en een gezinsleven, zonder drugs en criminaliteit. Kenneth probeert Sylvie bij thuiskomst direct weer te versieren, maar niemand durft hem te vertellen dat hij Sylvie definitief kwijt is. De onuitgesproken spanning tussen de ooit zo hechte broers loopt zienderogen op.
Dit noodlotsdrama met thrillerelementen, geschreven door Robin Pront en acteur Jeroen Perceval, doet denken aan het vroege, rauwe werk van Nicolas Winding Refn. De grimmige sfeer van de grauw ogende arbeiderswijken rondom Antwerpen is bijna tastbaar, mede door een soundtrack vol nerveuze gabbermuziek, naadloos passende styling en het steevast grijze weerbeeld.