Danny Says
Toen Danny Fields jong was, dacht hij dat niemand ooit met hem bevriend zou willen zijn. Decennia later kijkt hij terug op een leven dat gevuld is met "smart people": van Lou Reed, Nico en Iggy Pop tot Alice Cooper. In het naar een song van de Ramones vernoemde Danny Says wordt het (muzikale) leven gedocumenteerd van de man die in 1939 geboren werd als Daniel Henry Feinberg. We zien hem sardonisch commentaar leveren op zijn eigen bar mitswa-video en op alle mensen die hij leerde kennen nadat hij zijn rechtenstudie aan Harvard vaarwel had gezegd en koos voor een rebels rock-'n-roll-leven.
Fields was redacteur bij het toonaangevende tienerblad Datebook (en later 16 Magazine), frequenteerde Warhols Silver Factory, werd persagent van The Doors en manager van de Ramones. Het met veel archiefmateriaal, leuke animaties en underground- en punkrock gelardeerde Danny Says is een ode aan een man wiens compromisloze smaak zeer invloedrijk was.