Crippled Symmetries
Beatrice Gibsons laatste werk in een serie geïnspireerd op de roman JR van William Gaddis, onderzoekt de overeenkomsten tussen muziek en de abstractie van de kapitalistische economie door de ogen van een jongen die met vrienden enkele Fluxus-composities uitvoert.