Consider the Belvedere
In het meest recente samenwerkingsverband van Julia Feyrer en Tamara Henderson nemen de camera en alledaagse voorwerpen afwisselend de rol aan van crimineel en rechercheur in een detectiveverhaal. De neonverlichte misdaadscènes, geschoten op hun tentoonstelling in het Banff Centre en het Belvedere-appartementencomplex in Vancouver, blazen onbezielde zaken leven in.