Communication & Lies
Wars van conventies en regels over formaten of likeable personages vertelt Lee Seungwon in zijn zelfverzekerde debuut een ongemakkelijk verhaal over een man en een vrouw die beiden in een extreme geestestoestand verkeren - een toestand die we niet kunnen begrijpen, en waarvan we het liefst zouden willen wegkijken.