Wat begint als speelse evocatie van natuurlijke vormen en tinten verandert al snel in een allegorisch psychodrama in een witte kubus, aanvankelijk voortgestuwd door Bach. De gebaren van de uitvoerenden, het plotse binnendringen van kleur(en) en de gekozen weefsels zeggen alles.