Chums from Across the Void
Drie uitzonderlijke helden vormen het uitgangspunt voor ‘Past Leftist Life Regression’-therapie. Begeleid door psychedelische en hypnotiserende muziek neem Lois Severin, voormalig Trotskist, nu huisvrouw, je met zalvende toon mee op weg naar een hedendaagse revolutie voor de geest. Dit alles bedekt met een warme deken van kleur en humor.