Cada vez que...
Ja, het is een film uit/over de wereld van buitenkanten, van vluchtige schoonheid én van onvermoede dieptes, zelfs afgronden achter die schijnbaar oppervlakkige buitenkant. Dit is een wereld van dure artikelen en prijskaartjes, modes en trends, van een kosmopolitische gelijkheid waar Londen en Parijs overal zijn, zolang chique volk maar weet hoe te heupwiegen en elkaar vrijblijvend toe te lachen. Toch is er aan Cada vaz que… niets frivools. Er is eerder een speelse ernst die aangeeft hoe anders dit allemaal is.