Bowl
Deze studentenfilm is een gezamenlijke productie van de Nihin University Film Studies Club, gemaakt in de nasleep van de mislukte protesten tegen het Japans-Amerikaans Veiligheidsverdrag ANPO. De film draait om een jongeman die een ritueel probeert te doorbreken wanneer het steeds onduidelijker wordt of zijn handelingen autonoom zijn of deel uitmaken van de ceremonie.