Bite
Van de maakster van een klein, maar zorgvuldig en gevoelig oeuvre. Naast het zelfverzekerde filmen van Ho Yuhang en de opgewekte satire van Yeo Yoon-han voegt ze een eigen fijnzinnige toon aan het drieluik toe. Waarom zou je niet kunnen zeggen: een vrouwelijke toon? Over de schoorvoetende introductie van een schoolmeisje in de seksuele wereld.