Bending to Earth
In het huidige Antropoceen-tijdperk heeft menselijk handelen het aardoppervlak substantieel veranderd op de geologische tijdschaal. De 35mm-film van Rosa Barba, afstandelijk gedraaid vanuit een helikopter, richt zich op opslaglocaties van radioactief afval om te reflecteren op de menselijke voetafdruk en de gevolgen op de lange termijn.