Arabian Nights: Volume 3 – The Enchanted One
Veel van de acteurs spelen in Arabian Nights meerdere rollen. Sommigen, onder wie verschillende vinkenvangers, spelen zichzelf. In de trilogie zorgen deze vogelfanaten voor de meest realistische schildering van alledaags Portugees leven, met de liefde voor de vinkenzang als poëtisch accent. Toch kan ook hier zomaar een Oosterse geest opduiken. Verbeelding kruipt waar het niet gaan kan.