An Old Dog's Diary
Fraai introspectief portret van de Indiase avant-gardeschilder Francis Newton Souza bevraagt de waarde van het leven en die van kunst in het bijzonder. Persoonlijke dagboeknotities en contemplatieve tekeningen uit de jaren 50 contrasteren sterk met de financiële waarde die tegenwoordig aan zijn werk wordt toegekend.