Shadi Habib Allah IFFR 2016 19′Een ruige tocht met een groep Bedoeïenen door het Sinai-schiereiland, ver van de bewoonde wereld. Alles lijkt zich buiten politieke en historische kaders af te spelen.
Cyprien Gaillard IFFR 2016 15′Een nachtelijke rit vol sensationele kleurrijke taferelen en een meedogenloze soundtrack. Cinema en muziek worden een sculptuur vol verborgen politieke verwijzingen.