American Reflexxx
Een sociaal experiment met performer Signe Pierce, die in een masker en een sexy strakke jurk door de straten van Myrtle Beach, South Carolina loopt. Regisseur Alli Coates en Pierce spraken af niet te communiceren totdat het experiment voltooid was, maar hadden de vreselijke reacties nooit verwacht. Een spektakel in technicolor dat vragen over genderstereotypen, kuddegedrag en geweld in Amerika oproept.