4 Eyes
Het menselijk oog, een bekend psychedelisch motief, wordt vermenigvuldigd en verscherpt in Tanaami Keiichi’s filmtrip 4 Eyes. Gebruikmakend van zijn ervaring met het ontwerpen van discotheken projecteert Tanaami twee kopieën van dezelfde film met een kleine vertraging, zodat het lijkt alsof de geest het bewustzijn verliest.