YOU ME AND IT
We zijn alleen in een verduisterde ruimte. Bibberend op de grens tussen het gewelddadige en het lachwekkende, schetst Delaney een wereld waarin wreedheid giechelig doet, maar altijd dreigt. Koortsachtig energiek, met bovennatuurlijke, komische timing en een boeven-smoelenboek aan acteurs maakt zij haar handen lekker vuil aan sterke verhalen.