Hypnotiserende vertelling in de vorm van een diashow met verweerde beelden presenteert zichzelf als overblijfsel van een indringende gebeurtenis. Bewoners van een dorp vluchten in de duisternis van een grot om zich te laven aan geprojecteerde beelden. Voor deze verwondering zullen ze uiteindelijk een hoge prijs betalen.