Weresheglanspertheere
Online gevonden beelden zijn door Buerkner geabstraheerd en her-verbeeld. Hij beschouwt documentaire beelden als scherven van kleur. Doordat Buerkner het geluid intact laat, nodigt hij ons uit om ons af te vragen in welke mate het beeld bepaalt wat we horen.