Untitled (The City at Night)
Fascinerende studie naar het levenswerk van een in anonimiteit werkende kunstenaar. Zij stelde een enorm archief samen van abstracte tekeningen die de weerslag zijn van kleine gebeurtenissen en toevalligheden tijdens talloze nachtelijke stadswandelingen. Enkele van deze duizenden tekeningen, of beter gezegd: partituren, worden tevoorschijn gehaald. Waarom de kunstenaar de keuze heeft gemaakt om dit werk niet publiekelijk te tonen, wordt gaandeweg steeds duidelijker. Zie ook This Place Is Every Place in verzamelprogramma Somewhere, Sometime.