Unmanned Distances
Terwijl ze telefonisch contact houden, leven de twee protagonisten in visueel volkomen verschillende universums. De een is een dronepiloot, de ander werkt op een kantoor. Flanet illustreert hoe technologische vooruitgang het perspectief van mensen verandert: we kunnen in dezelfde realiteit delen en toch volkomen verschillende visuele indrukken opdoen.