Transformers: The Premake
Op YouTube kun je een schat aan beelden vinden van de opnames van Transformers: IV die gemaakt zijn door amateurs op locaties waar de film gedraaid is, zoals Detroit en Hongkong. The Premake gebruikt 355 video’s om te komen tot een kritisch onderzoek naar de wereldwijde big-budget filmindustrie, amateurfilms en de politieke economie van beelden.