The Visitor
Als een verdwaalde ruimtereiziger verkent een vrouw het tijdloze landschap van de woestijn van Judea. Kunstmatige geluiden onttrekken zich aan elke logica. Door zichzelf voor te stellen als een vreemde in zijn eigen lichaam en omgeving, verzamelt de bezoeker informatie. Een individu zonder wortels op jacht naar de eigen sociale geschiedenis.