The Second of August
Twee meisjes en een jongen rijden naar een bos, waar ze een kamp bouwen en overnachten. Een woordeloze ode aan traagheid, rust en intimiteit. Of de film al dan niet geïmproviseerd werd opgenomen is onduidelijk. Het leest als een pagina uit een dagboek - over een verloren dag die zich wanneer dan ook had kunnen afspelen.