The Port
Hipkins combineert citaten uit H.G. Wells' sciencefictionroman The Time Machine (1895) met beelden van astronomische tempels uit India en landschappen uit Nieuw-Zeeland. Met de titel The Port kan de film zelf ook begrepen worden als een transportmiddel om te reizen door astronomische tijden naar vertrouwde en onbekende bestemmingen.