The Living Need Light, the Dead Need Music
Een kleurrijke begrafenisoptocht vertrekt vanuit Ho Chi Minhstad voor een visuele en muzikale reis langs de excentrieke begrafenistradities en rituelen van Zuid-Vietnam. Culturen worden verbonden door de rauwe symfonie van een brassband. The Propeller Group bouwt een altaar voor de 'global south', waar op de drempel van leven en dood verdriet en geluk samenkomen.