The Liquid Casket/Wilderness of Mirrors
In The Liquid Casket gaan we op reis, meegevoerd door Clipson die als een roekeloze reiziger door een Mabusiaanse kracht lijkt te worden gedreven. Hij leidt ons op hypnotiserend wijze rond in een dromenrijk waarin nog slechts licht, vormen en kleuren lijken te bestaan. Geschoten en vertoond op film. De soundtrack is ditmaal van geluidskunstenaar en componist Lawrence English.