The Dragon Is the Frame
Clarks dagboekachtige eerbetoon aan de kunstenaar Mark Aguhar is net alsof je midden in een detectiveverhaal begint te lezen. Hoewel de sporen niet tot antwoorden leiden, nodigt hun zachte toon ons uit om te blijven kijken en herinnert het ons eraan dat deze zoektocht noodzakelijk is.