The Dialogues is een reeks korte video’s waarin zowel politiek en poëzie als film en reclame worden gecombineerd. Ze zijn gemaakt voor reclameborden op straat en voor schermen in de metro. Op ironische wijze passen ze zowel de klassieke als de moderne propagandastijl toe op hedendaagse dilemma’s, of het nu gaat om oorlog, een wereldwijde economische crisis of de strijd voor mensenrechten.